Claritate

S-a ridicat ceața.
A ieșit soarele și lumina mi-a invadat ochii și încăperile din spatele lor.
S-a pus praful pe toate, iar întunericul devenise insuportabil.
Gata cu bâjbâiala. Gata cu alergatul după umbre și lovitul cu genunchii de colțul scaunelor.
Acum, după mult timp, a renăscut în mine un sentiment deopotrivă bizar și firesc: libertatea.
Libertatea de a mă iubi pe mine pentru mine și pe tine pentru tine.
S-a ridicat ceața.
Iar în lumina asta, mi-este mai drag ca niciodată aerul pe care-l respir și apa pe care-o beau.
Secunda n-a fost vreodată mai lungă, iarba mai verde sau cerul mai albastru.
Și pentru că pot să-mi aleg orice, n-am să mă mulțumesc cu ceva mai puțin decât acei ochi albaștri din livada cu meri, când cerul, iarba și secunda existau doar pentru noi doi.

0 comments:

Post a Comment